wtorek, 13 września 2011

Cytaty z Sagi Zmierzch


Cytaty :

" - Pomyśl Kocham Cię bardziej niż wszystkie inne rzeczy na świecie razem wzięte, czy to Ci nie wystarcza ? - Edward.
- Wystarcza. I starczy na wieczność. " - Bella.

" - A to dopiero lew zakochał się w jagnięciu. - Edward.
- Biedne głupie jagnię. - Bella.
- Chory na umyśle lew masochista. " - Edward.

" - Przecież ja mam dopiero osiemnaście lat! - Bella.
 - A ja prawie sto dziesięć. Pora się ustatkować. " - Edward.

" Gdybym mógł śnić śnił bym tylko o tobie i nie wstydziłbym się tego " - Edward do Belli.

" - Zanim Cię poznałem, Bello, moje życie przypominało bezksiężycową noc. Mrok rozpraszał tylko nieliczne gwiazdy przyjaźni, rozsądku. A potem pojawiłaś się ty. Przecięłaś to ciemne niebo niczym meteor. Nagle wszystko nabrało barw i sensu. Kiedy znikłaś, kiedy meteor skrył się za horyzontem, znów zapanowały ciemności. Otoczyła mnie czerń. Nic się nie zmieniło, poza tym, że Twoje światło mnie poraziło. Nie widziałem już nic. Wszystko straciło sens. " - Edward do Belli.

" - I znowu zmierzch. Kolejny dzień dobiega końca. Choćbym nie wiem jaki był piękny, Jego miejsce zajmie noc. " - Edward do Belli.

" - Bello. Czy mogłabyś być taki miła i przestać próbować się rozebrać ? - Edward.
- Sam chcesz to zrobić ? " - Bella.

" - Boże! - Bella.
- Co ? - Edward.
- Och... nic. Wszystko. - Bella.
- Co dokładnie ? - Edward.
- Ty mnie Kochasz ! - Bella.
- Oczywiście, że Kocham. Kocham jak wariat! " - Edward.

" - Patrzy na Ciebie tak... tak... jakbyś była czymś do zjedzenia. " - Jacob do Belli.

" - No nie wiem, nie wiem. Na kanapie nie dałoby się zrobić tego i owego. " 

" Gdyby wszystko przepadło a on jeden pozostał i ja istniałabym nadal. Ale gdyby wszystko zostało a on jeden znikł, wszechświat byłby dla mnie obcy i straszny... Nie miałabym z nim po prostu nic wspólnego. "

" - Tylko ty obudziłaś moje serce, już zawsze będzie należeć tylko do Ciebie. " - Edward do Belli.

" - Bello ranisz moje ego. Ja proszę Cię o rękę a ty myślisz, że to żart. " - Edward do Belli.

" - Nienawidzę Cię Black! - Bella.
- Zawsze to jakieś gorące uczucie. - Jacob.
- Ja Cie dam gorące uczucie! Zamorduje Cię w afekcie, ot co! " - Bella.

" To chyba atak histerii. Może powinieneś dać jej w twarz. " - Alice.

" - Bello, życie w świecie, którego nie byłabyś częścią, nie miałoby sensu! " - Edward do Belli.

" - Potrzebowała Cię każda komórka mojego ciała. " Edward do Belli.

" - Jesteś dla mnie jak narkotyk, moja własna odmiana heroiny. " - Edward do Belli.

" - A jeśli jeszcze raz ją pocałujesz to, gdy tylko się o tym dowiem, złamię Ci szczękę w jej imieniu! " - Edward do Jacoba.

   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz