sobota, 17 września 2011

Alice Cullen

Alice Cullen



Urodzona w 1901 roku w Biloxi.
Partner Jasper Cullen.
Dar - przewidywanie przyszłości.


Alice Cullen ma ksywkę narwany chochlik. 
Przed przemianą nazywała się Mary Alice Brandon.
Wiek fizyczny - 19 lat.
Została przemieniona w wampira w 1920 roku.
Rodzina :
- Rodzice : Carlisle i Esme Cullen 
- Bracia : Emmett i Edward
- Siostry : Rosalie i Bella
- niezliczona ilość kuzynek Eva, Lena, Miyako...
Ma marmurową cerę, usta w kolorze czerwonej róży, krótkie kruczowate włosy, zmienny kolor oczu.
Zwinna i zgrabna, nieskazitelna uroda, niezwykła siła, nadzwyczajna prędkość.



Opis :
Alice bardzo mało pamiętała zw swojego życia przed przemianą. Wie tylko tyle, że wylądowała w szpitalu psychiatrycznym. To właśnie tam została przemieniona w wampira. Ukąsił ją stary wampir, żeby uchronić przed Jamesem, tropicielem, który na nią polował. Później dowiaduje się, że widzi przyszłość i odnajduję swoją miłość - Jaspera.



Miłość mojego życia a przede wszystkim najlepszy przyjaciel...
"I tam własnie sie spotkaliśmy. Oczywiście doskonale wiedziała że tam wejdę - Jasper zachichotał 

- Gdy tylko zamnkeły się za mną drzwi, zeskoczyła z wysokiego stołka przy kontuarze i podeszła do mnie by sie przywitac. Byłem w szoku. Czyżby zamierzała mnie zaatakować? Tylko taka interpretacja jej zachowania mi się nasuneła, tego nauczyło mnie życie. Ale ona się uśmiechała. A emocje, które od niej biły, nie dały się porównywać z niczym innym, czego do tej pory doświadczyłem.
"Kazałeś mi na siebie długo czekać" - powiedziała.
- A ty skłoniłeś się szarmancko i jak na dżentelmena z południa przystało, i wybąkałeś: 

"Przykro mi to słyszeć"
Parsknęła śmiechem.
Jasper posłał jej ciepły uśmiech.
- Podałaś mi rękę, a ja, zamiast wietrzyć podstęp, po prostu ją ująłem - teraz uczynił to samo

 - "Po raz pierwszy od niemal stu lat do mojego serca zawitała nadzieja" 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz